בעיית עצירות בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני סובלת מעצירות קשה מאוד, כבר כמעט שבוע אני לא מתפנה. שתיתי המון מיץ שזיפים אך זה לא עוזר. יש לי את אבקת הפגלקס, האם היא מותרת בהנקה ? וחוץ מזה איך אני מתקדמת עם העצירות, מה מותר לי ומה אסור לי בהנקה ? אני סובלת קשות מהעצירות זה כרוני רק שעכשיו זה החמיר משום מה. (אני מניקה תאומות כך שההנקה היא מאוד דחופה)
היי מלי, זה עניין רפואי כך שלא יכולה לעזור הרבה. אומרים שעלי סנה עוזרים. או תה מעלי סנה.חפשי בבית מרקחת או בית טבע. כדאי להתעיץ עם רופא. בהצלחה אלן