מתי נגמר החלב???
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הפסקתי להניק לפני כמעט 4 חודשים, אבל עדיין לא הפסיק לי לגמרי החלב... כלומר אם אני לוחצת אז יוצא חלב. בנוסף המחזור שלי לא סדיר וחשבתי שאולי זה קשור. האם יש קשר? ואיך אני יכולה לעצור את ההווצרות החלב לגמרי???
היי חני, החלב מפסיק לבד. זה לוקח לפחות כמה חודשים אבל זה יקרה. לגבי הווסת, זה גם חוזר בקצב שלו - ואין כל אפשרות לדעת למה ואיך ומתי. בשלב זה אין מה לעשות כדי לזרז את התהליך. בדרך כלל כשזה מונע הריון זה עושה את הרווח בין ילד לילד בצורה הכי הכמה אבל לא תמיד. זה משתנה מאם לאם. בברכה אלן