תוספת להנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום הבת שלי בת שלושה חודשים, ניזונה מהנקה בלבד . אך לפי דעתי זה לא מספיק . היא באחוזון 10 ועלתה רק 500 גרם בחודש האם זה מספיק? האם ניתן להוסיף קורנפלור או תוספת אחרת לחלב שאוב שלי? כמו כן היא יונקת בערך כל שעתיים אך יש מצבים(לרוב) שהיא יונקת אפילו במשך שעה כי היא נרדמת תוך כדי ההנקה, יש לציין שבלילה היא מתעוררת פעם אחת בלבד ויונקת גם קרוב לשעה. מה לעשות ? מחכה לתשובה דחוף!
שלום מורנה מה משקל הלידה ? לכמה היא ירדה אחרי הלידה ? כמה היא שוקלת היום ? האם היא בסה"כ ילדה רגועה? מה כמות החיתולים הרטובים ביממה ? בברכה נירית