כדור להפסקת הריון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כשלושה שבועות ילדתי את בני. ועוד לפני הלידה החלטתי שאני לא מניקה ולכן מיד אאחר כך לקחתי כדור להפסקת החלב. כעת לבני יש קשיים קצת ביציאות בגלל התחליף , נראה לי... אז אמרתי לעצמי אולי בכל זאת נשאר לי קצת חלב בכדי לעזור לו. אומנם נשארו טיפות אבל השאלה האם אפשר לתת לו גם את הטיפות האלו לאחר צריכת הכדור. האם אין השפעות לכדור על החלב ומרכיביו?
היי אורה, כבר 3 שבועות אחרי לידה - החומר מזמן יצא ממחזור הדם. אין כל בעייה בלהיניק בשלב זה. אם תרצי עזרה - אז תתקשרי. ככל שתניקי יותר כך מתרבה כמות החלב שאת מייצרת. בהצלחה אלן