דקירות בשד- טעות בהודעה קודמת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה, בתי בת ארבעה וחצי חודשים ואני מניקה+ שואבת, הנקה מלאה. לאחרונה, בין הנקות, יש לי דקירות לא חזקות בחזה. יש לציין, כי אני מכירה את התחושה של ריפלוקס שחרור החלב ולא בזה מדובר. אלו דקירות שבאות והולכות, מעוממות משהו. במה יכול להיות שמדובר?
היי לילך לפעמים יש כאבים בלתי מוסברים כתוצאה של משיכה מתמדת בשד. אם תשני קצת את התנוחה - ממש קצת - כדי להתאים יותר את השד מול הפה של התינוק לאט לאט זה ישתפר. אם זה ממשיך ומחמיר כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל. בברכה אלן