שאיבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כשאני שואבת יוצא לי חלב בשפריצים כאשר אני לוחצת על השד ואילו כשאניני לוחצת יוצא מעט חלב, מדוע והאם מזיק ללחוץ, מה ניתו לעשות כדי שיצא חלב בלי להתאמץ. אני מניקה מלא. תודה
שלום רב,\ התינוק/ת מוציא את החלב בהצלחה רבה. זאת העבודה של התינוק ולא שלך. לכן הוא/היא מצליח להוציא בקצב הנכון עבורו. משאבה חשמלי מחכה קצת את פעולת היניקה של התינוק לכן יש שפריצים - גם התינוק עושה את זה בהצלחה. את לא לוחצת במקומות הנכונים אם כי גם את תצליחי להוציא שפריצים אבל זה לא נחוץ. בברכה אלן