פליטה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן חודש, לעיתים הוא פולט, האם הכוונה כי הוא שבע? כלומר באם אני ממשיכה להניק אותו אחרי שפלט הדבר מיותר? מזיק לו? לגבי שאיבה, יש לי מדלה דו-צדדית, האם מומלץ לשאוב בו זמנית ? כמה זמן כל שאיבה צריכה להיות? תודה
היי חנה, לא מומלץ בכלל לשאוב - זה מיותר ולעיתים יכול לשבש את ההנקה. אבל אם לשאוב אז לא שואבים בו זמנית. מאוד מסורבל ומסוכן לתינוק. כל עניין השאיבה הוא מאוד אישי - משתנה מאם לאם. כדאי לך לרכוש את הספרון הדרכה לחודשים הראשוניים: "הנקה -להעניק מהרגע הראשון "יש כל הטיפים וההמלצות הכי עדכניות. ניתן להזמין דרך עמותת מ.מ.ש. 03-6472411 www.mamash.org.il לגבי פליטות זה לא מצביע על כלום בדרך כלל אלא מערכת שעדיין לא הכי משומנת. תופעה הזאת יעלם בהמשך. בברכה אלן