אנטיביוטיקה בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום, ביתי בת חודשיים ויונקת באופן מלא. בעקבות דלקת גרון חיידקית אני לוקחת אנטיביוטיקה מסוג מוקסיוויט. אני יודעת שאנטיביוטיקה זו מאושרת בהנקה אבל רציתי לדעת אם יתכן ויש תופעות לוואי לתינוקת. היום נראה לי שהיציאות שלה מאוד רכות (מעין שלשול) ועם ריח שונה. תודה. אורית.
היי אורית, אין הרבה ממצעים מדעיים אודות שימוש בתרופות בזמן ההנקה. אם יש או אין תגובות ליווי קשה להגיד אם כי אצל חלב מהתינוקות לא יהיו בכלל ותמיד יהיו יוצאי דופן כי הגוף שלנו מגיב בצורה שונה - כל אחת ואחד הוא אינדבידואל. מה שכן נכון - עדיף תמיד להיניק מאשר להתמודד עם השלכות הרבות של שימוש באוכל סינטטי. עדיף יציאות רכות מאשר שלל הדברים שיכולים לקראת כאשר משנים את כלכלת התינוק. מאחלת לך החלמה מהירה. אלן