חזיית הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אלן, ממש לא נוח לי ללכת עם חזיה בלי ברזלים, אבל ממה שקראתי בפורומים אני מפחדת לעשות נזק. האם באמת אסור ללכת עם חזיית הנקה עם ברזלים או שכבר אפשר לאכסן אמונה טפלה זו בבוידם?
היי אורלי, אם דואגים להתאים את החזייה כמו שצריך והוא לא הדוק מידי - אז אין בעייה ללכת עם חזייה עם ברזלים. לא כל אחת שמה לב למדידה נכונה אז אם קונים ממקום מהימן אז אפשר להתאים גם חזייה עם ברזלים כמו שצריך. גם חזייה ללא ברזלים שהיא הדוקה מידי יכול לגרום באותה מידה לנזקים. בברכה אלן