שילוב של תמ"ל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה פחתה כמות החלב שאני מצליחה לשאוב למרות השאיבות התכופות כמות החלב לא הגיע לכמות בו אני מצליחה לגרום לשובע ולכן אני מעוניינת לתת ארוחה אחת ביום של פורמולה האם הדבר מומלץ? איזה פורמולה מומלצת?
שלום מיקי, האם את לא מיניקה בכלל ורק שואבת? אם את רק שואבת אז ככל שתשאבי יותר כך מתרבה כמות החלב. ככל שנותנים פורמולה זה מדמדר את תפוקת החלב. אין כל המלצה על אוכל מלאכותי - זה דבר שאולי כדאי יותר לדבר עם הרופא. כולם מבוססים על חלב פרה. לא ציינת את גיל התינוק/ת אבל אם היא עוד קטנה אז אפשר להיניק או לחזור להנקה - ואז אין לך את כל הטרחה הזאת. היניקה יותר יעילה מאשר שאיבה מכנית. בברכה אלן