הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום, אני מניקה את ביתי כבר 3 חודשים ומתכוונת להמשיך ולהניק עד גיל חצי שנה, מאחר ואני חוזרת לעבוד. איך עליי להתכונן לקראת סיום ההנקה? האם אחרי 6 חודשים להניק רק בוקר ולילה ובמהלך היום תחליף? אשמח אם תוכלי ליעץ לי. בברכה תמי
היי תמי, יש עוד 3 חודשים עד שאת חוזרת לעבודה. קשה מאוד לקבוע איך יתנהל ההנקה אז - כי אנחנו לא יודעים אים הגוף יגיב. בהתחלה רצוי לשאוב בשעות שאת בעבודה כדי למנוע גודש וכמובן אז יהיה לך מה לתת לתינוקת את החלב שלך כשאת לא איתה.אחרי כמה ימים אשפר לאט לאט לרדת מהשאיבה - בהתאם להסתגלות הגוף שלך לייצור המשתנה. הגמילה איך שלא יהיה צריכה להתרחש בצוה הדרגתית גם לך וגם לתינוקת. את יכולה להיניק אותה ככל שאת איתה. זה לא חייב להיות רק בוקר וערב - יש גם אחר הצהריים ושבתות. בגיל של 6 חודשים זה גיל שמתחילים עם מוצקים - לאחר הנקות - אם כי ההנקה היא עדיין עיקר ההזנה - והמוציקם באים כתוספות להנקות. ככל שהיא תאכל יותר מוצקים גם זה עוזר בהורדת שאיבות והיא תשלים את מנות החלב בשעות שאת איתה. בברכה אלן
תודה רבה על התשובה איך ההדרגתיות מתחילה? מיד בתום חצי שנה או כבר לפני? ביום שאני חוזרת לעבוד זה היום בו אני מתחילה עם השאיבות והמוצקים?