אוכל פחות לאחר מחלה ואשפוז
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בני בן חודשיים ואושפז שבוע שעבר עקב וירוס בדרכח הנשימה. הוא הוזן דרך זונה במשך 36 שעות ולאחר מכן הוזן דרך בקבוקים של חלב שאוב. כעת אני מנסה לחזור להנקה מלאה, אך אני חשה כי הוא לא מרוקן את השד כםי שנהג לעשות לפני המחלה. השאלה היא האם לשאוב את החלב שנותר או לתת לטבע לעשות את שלו ולהתאים את ייצור החלב לצריכה העכשוית שלו? תודה על תשובתך המהירה..
היי דנה, אני מאמינה שכדאי לתת לטבעי לעושת את שלו. לאחר אשפוז ובלגן של מחלה אני מניחה שאין לו את התאבון כפי שהיה לו לפני האשפוז. ככל שהוא יתחזק וירגיש יותר טוב הוא גם יאכל יותר טוב. כל עוד הוא יונק - מוציא פיפי ויציאות - אז הוא ניזון היטב. מאוד הגיוני שעלייתו במשקל יתעכב אבל הוא ילשים שיבריא. הוא שולט בהנקה אז לרוב יודע איך וכמה לאכול על פי היכולת שלו. מאחלת לו החלמה מהירה!! בברכה אלן