גודש בחזה- הצילו
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! יש לי תינוק בן 5 חודשיים ולפני יומיים הוא הלך לגן, כבר חודשיים אני שואבת לו חלב והכל הלך חלק עד היום בצהריים- התפתח לי גודש בחזה השד הימני גדול פי 2 מהשד השמאלי ומרגיש כאילו יש בו סתימה הוא נפוח וקשה עם גושים ולא יוצא כלום.... עשיתי מקלחת חמה, קרה, קומפרסיים חמים וקרים עיסוי, ניסיתי שאיבה, נתתי לילד שלי לינוק כלום!!!!!! רק גודל וגודל הצילו!!!!
היי טלי, מקוה שלא חיכית שדרך פורום באינטרנט נעזור לך עם בעייה דחופה כזאת!! ואני גם מקוה ומאמינה שיש כבר הקלה. נראה לי שאת עושה הכל כדי להרגיע. אבל כדי למנוע את זה בעתיד רצוי לשאוב בצורה תדירה כדי שלא יווצר מצב כזה ושהגודש לא יחזור. לאט לאט הגוף מסתגל אבל ברגע שאת מרגישה כבדות וכאב - עליך לשאוב. אפשר לנסות עלי כרוב אם זה יקרה שוב. בהצלחה אלן