הנקה בגיל שנתיים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך אלן בני בן שנתיים ועדיין יונק , הוא כבר יומיים מסרב לקחת שד אחד ובוחר רק בשני .נוצר לי גודש בשד שלא מיניק , האם זה סימן מצידו שהוא כבר מוכן לגמילה? מה הסיבה שפתאום הוא מסרב ? אני ברגשות מעורבים רוצה שיפסיק זה מתחיל לעייף אותי אבל קצת עצובה שהקשר בינינו במובן ההנקה יכול" להסתים" . איך מפסיקים הנקה בגיל שנתיים בלי בכי מצדו? תודה רבה.
היי ענת, לא יודעת למה הוא פתאום מסרב צד מסויים. לרוב אם הוא מוכן את הצד השני לקחת אז לא נראה לי שזה קשור לגמילה. אם את רוצה לגמול אותו - אז תעבדי בצורה פעילה להשיח את דעתו. אל תציעי ואל תסרבי אלא אם את מצליחה להשיח את דעתו. בגיל הזה הרבה יותר קל לדבר על זה - כי יש כבר רמת הבנה יותר גבוהה. אם יש גודש - לשאוב - אפילו לסחוט ידני כדי להקל. לא רצוי לתת לשדיים להתמלאות עד מצב של גודש. זה יכול להוביל לדלקת. תפחיתי את מספר ההנקות עד שנשאר ממש יניקות הכי משמעותיות עבורו ואז לאט לאט לרדת. בהצלחה אלן