חוסר שקט בזמן אכילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי בת שלושה חודשיים עד גיל חודשיים אכלה בהנקה מלאה לפני כשלושה שבועות התחלתי לתת לה בקבוק (חלב אם שאוב) לאחרונה הבחנתי כי היא עצבנית מאוד בזמן האכלה בהנקה היא בועטת, נושכת,צועקת ובזמן הבקבוק היא בועטת ומניעה ידיים בפראות מדוע?
שלום רב, אם הבנתי נכון היא עושה את זה גם ביניקה וגם עם בקבוקים? אם כן, אז אולי היא לא מרגישה טוב? אולי היא לא רוצה לאכול כל כך? אם זה רק בהנקה - אז הייתי חושבת אולי שהיא מעדיפה שיטה אחת על השנייה - אבל אם היא עושה את זה בכלל אז כדאי ללכת לבדיקה רפואית מקיפה. אולי פטרייה בלשון? זה יכול להפריע בכלל באכילה. אם לא זה ואחרי בדיקה רפואית לשלול דבר רפואי אז הייתי מציעה ביקור אצל יועצת הנקה מוסמכת. בברכה אלן