רחצת פטמות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מניקה מניקה מזה שבועיים וקראתי שלא מומלץ לסבן הפטמות, עד מתי? ואיך כדאי לשמור על ההגיינה שלהם? שנית האם מומלץ להסתןבב בבית עם חזיה או לאפשר לחזה להיות חופשי וחשוף? תודה
שלום לך חנה\ מקלחת ומים מספיקים כדי לשמור על הגיינה. את יכולה לסבן בכל מקום ואם את משתמשת ב"על סבון" אז גם אפשר להשתמש בשדיים ובפיטמות. סבון אמיתי מייבש את העור כך שפעם היו אומרים שלא מומלץ. זאת הסיבה. אם זה לא מפריע לך ואין לך כאבים או שפשוף בפיטמות אז את יכולה לשטוף את הגוף כהרגלך. לגבי חזייה - אם נוח לך בלי - אז בלי - אם כבד לך ולא טוב לך בלי אז עם. אין חוקים גם כאן. שוב אם השדיים בריאים ואין כל התיבשות, או פצע אז לא צריכים לאוורר. מאידך אם טוב לך וזה מרגיש נכון - אז עד רבה.! בברכה אלן