פטריה בפטמות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבתי בת החודש וחצי התחילה פטריה בפה. בהמלצת הרופאה ניקיתי לה את הפה עם מי סודה וזה עזר. היא גם אמרה שאוכל להשתמש בדקטרין אורל ג'ל למקרה שזה לא יעזור. אני מרגישה גם שיש לי פטריה בפטמות (מראה אדמומי יותר באיזור מסויים, גרד מעצבן וכאב בהנקה- היא הרביעית, כך שאני יודעת איך דברים אמורים להרגיש). מה הטיפול המומלץ לפטריה בפטמות? ניקיתי גם לעצמי עם מי סודה, והתחלתי לשים דקטרין אורל ג'ל, אבל זה דביק ומגעיל, ולא נראה לי שהמצב משתפר. האם מותר לשים משחת דקטרין או משחה אחרת על הפטמות? האם אין סיכון לתינוק כ"כ קטן?
שאלה נוספת: תוך כמה זמן צפוי לראות שיפור בפטמות, וכמה זמן להמשיך הטיפול?