הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מניקה את בני בן החודשיים הנקה מלאה, לאחר מחשבות רבות החלטתי להפסיק להניק. השאלה היא איך עושים את זה? כמה הנקות אני צריכה להוריד כל פעם, האם משנים את התדירות כמדי שבוע? ואיך אני יכולה לדעת מהן הנקות חשובות? תודה על העזרה אור
שלום אור, בגיל הזה כל הנקה חשובה. זה לא כמו לגמול ילד בגיל שנה. אין ממש דרך אחת לעשות את זה. אם החלטת בכל אופן לגמול אז את יכולה לנסות לתת חצי הנקה וחצי פורמולה - להיניק ולתת השלמה בבקבוק. תראי אם לא כואב לך עד ההנקה הבאה. אם לא אז תעשי שוב אותו הדבר - אבל לדאוג להיניק משני הצדדים כדי למנוע גודש. הכל עניין של ניסוי וטעייה. תראי מה פועל עבורך. לכל אימא כמות שונה של החלב אז לכן אי אפשר לנבא איך הגוף שלך יגיב. אם תגמלי יותר מידי מהר אז כמובן את תרגישי את זה. אז תאיטי את הקצב. ככל שהתינוק יאכל יותר פורמולה הוא ינק פחות ויקבל פחות מהשד. לאט לאט תרגישי שכמות החלב פוחת. בברכה אלן