הנקת לילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מומחית לבעיות שינה אמרה לי שתינוק בן ארבעה חודשים אמור לישון שנת לילה רצופה. כרגע התינוק שלי מתעורר כל שעתיים. אני הנחתי שהוא רעב ואני מניקה כל שעתיים. האם טעיתי, האם באמת הוא אמור לישון 9 שעות רצוף כפי שהיא אמרה לי? תודה מראש.
בקשר להנקה כל שעתיים אין לי מושג..נמתין לתשובת היועצת.. אבל שינה רצופה או שינת לילה לתינוק היא לא 9 שעות לפי הספר של אליזבת פנטלי "לישון בלי לבכות"..אלא 5 שעות רצופות..ממליתה על הספר מאוד עוזר עם בעיות שינה מגיל 4 חודשים עד 3 שנים..