ירידה בכמות החלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בתי בת שמונה וחצי חודשיים, עד גיל שישה וחצי חודשים ינקה באופן מלא תוך שילוב מוצקים. חזרתי לעבוד כשהיתה בת שישה וחצי חודשים ואני לא שואבת ומניקה אותה עם שובי בארבע אחה"צ ועד הבוקר לפי דרישה.בימים האחרונים אני מגלה כי החלב שלי לא מספיק לה ובהנקה לפני שינה היא זקוקה בנוסף לבקבוק של 120. הייתי מעוניינת להמשיך לשלב הנקה עד גיל שנה איך אוכל להגביר את ייצור החלב. אודה להמלצתך
היי הילה, כמות החלב יורדת כי את לא מיניקה או שואבת יותר מחצי יום. באופן כללי הירידה בכמות היא בגלל חוסר גירוי לשדיים. לא מספיק בשעות הלילה כאשר היא לא ממש אוכלת ארוחות שלמות. תינוקות עדיין בגיל הזה אמורים לקבל לפחות 5 ארוחות חלביות ביממה. מוצקים הם לא מספקים את כל אבות המזון ולא מאוזן בדרך כלל עד גיל הרבה יותר מאוחר כאשר יש כבר שיניים טוחנות ואפשר לאכול מגוון רב יותר של מוצקים. אפשר לתת לה ארוחה אחרי ההנקה להשלים או לדעתי כדאי לך לעבוד על הגברת כמות החלב. טבעי שתינוקות יונקים עד גיל יותר מאוחר והדרך היחידה לשמור על תפוקה היא הנקה. בבוקר, לשאוב במשך היום כדי להשאיר לה מנה, וכמובן כמו שאת עושה כאשר את חוזרת מהעבודה. בברכה אלן