כאבים בשד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני מניקה את בני בן 11 חוד'' ומהבוקר יש לי כאבים חזקים בשד אחד (רק במגע) מה יכולה להיות הסיבה? עליי לציין שעד עכשיו הכל הלך חלק ולא נתקלנו בשום בעיה. ולאיזה רופא הולכים כדי לבדוק בעיה בשד? גיניקולוג? משפחה? כירורג? תודה על עזרתך.
היי רותם. אם חל שינוי כלשהוא בדרך שאת מיניקה אותו - גמילה חלקית - דילוג על ארוחה אחת אפילו - זה יכול לקראת. אבל אם את לא מודעת לשינוי כזה אז תמיד רצוי לערב את הרופא - כדאי לפנות לכירורג שד לשלול כל דבר פתלוגי. בברכה אלן
אלן שלום רב, קודם כל תודה רבה על תשובתך המהירה. ולא, לא שינינו כלום, גם לא גמילה חלקית וגם לא פסיחה על ארוחה. זה מה שמדאיג.... את ממליצה ללכת לראות רופא?? תודה, רותם