סרזט ומחזור.
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני אמא לילדה בת שנה וחודש. עדיין מניקה בוקר וערב, לוקחת סרזט כבר 9 חודשים. בשבועיים האחרונים הרגשתי מן כאבי מחזוא כאלה, לא קבועים. ובימים האחרונים יש לי הפרשה דמית (היום כבר דימום קל). הרופא אמרה לי שקיבלתי מחזור והגיע הזמן להחליף את הגלולות לגלולות רגילות (נתנה לי מליאן), ושהגלולות האלו לא יפגעו בכמות החלב שלי. האם זה נכון? אני הבנתי שהגלולות הרגילות אכן כן פוגעות בכמות החלב.
שלום לילי, אפשר לנסות. בשלב זה התינוקת לא מסתמכת רק על חלב אם ואם היא רק יומקת פעמיים ביום אז לא נראה לי שזה יפגע. זאת בעייה שצריכים תפוקה מלאה. גם אם תהיה ירידה קלה אפשר תמיד לבגביר בחזרה כי אם אין לה מספיק היא תבקש עוד. וככל שאת מיניקה יותר כך מתרבה כמות הלב. מקסימום אפשר לשאוב קצת כדי להגביר. ולתת בספל או בדייסה. בברכה אלן