לא מצליחה לשאוב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני כבן חודש וחצי, ואני עדיין לא מצליחה לשאוב, כמו שצריך. כרגע אנחנו נותנים לו תחליפי חלב, כאשר אני הולכת ללימודים. השאלה היא, האם יש דרך מסוימת לשאוב, או האם אני צריכה לשאוב כל יום למרות שיוצא לי די מעט ועם הזמן אצליח לשאוב יותר...
היי אורטל, זה באמת תהליך. כדי לייצור כמות חלב מעבר לצרכים של התינוק אז עליך לשאוב בצורה תדירה - כל יום כל מספר שעות. יש קצת הדרכות בספרון ההדרכה של מ.מ.ש. - "הנקה,להעניק מהרגע הראשון:" ניתן להזמין באתר או בטלפון: www.mamash.org.il 03-6472411 תראי לאט לאט שהכמות תגדל. בברכה אלן