מרגישה שהתינוק לא יונק מספיק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכם התינוק שלי בן 6 ימים..האם יניקה של 10 דקות זה מספיק? אודה לכם אם תענו לי כמה שיותר מוקדם כי אני דואגת?
היי כאמלה, אם לתינוקך יש 4-7 חיתולים ספיגי שתן ויציאות אז זה סימן שהוא מקבל מספיק. אם הוא יונק חזק למשך 10 דקות האלה אז כן. זה יכול להספיק לו. כדאי ללכת לטיפת חלב לשקילה ראשונה כי עלייה במשקל כל שבוע של מינימום 150 גרם יראה שהכל תקין. אבל השקילות צריכות להיות האותו משקל - בדיוק אותו מכשיר כדי לקבל תמונה מדוייקת. כדאי לך לרכוש את הספרון ההדרכה של מ.מ.ש. www.mamash.org.il או בטלפון 03-6472411 כי שם כתוב בו כל ההמלצות העדכניות ועוזר לסנן דעות סותרות ומגוונות! בברכה אלן