טפטןף
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחרי כמה ימים מתחיל טפטוף בשד השני? אני זוכרת שכך היה לי בהנקה הקודמת אך היום כשבוע לאחר הלידה עדיין אין לי טפטוף בשד השני בזמן שאני מניקה? תודה
היי חנה, טפטופים לא חובה. אם אין זה לא אומר כלום. ואין כל סיבה לדאגה. כל הנקה עם כל ילד היא שונה - לכל תינוק דרך יניקה שונה מאחיו. כל עוד את מיניקה משני הצדדים בכל הנקה - ויש לתינוק הרבה פיפי ויציאות אז הכל תקין. כמובן עלייה מתמדת במשקל מראה שאכן הכל תקין. בברכה אלן