קיצור משך זמן ההנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהמשך לשאלותיי הקודמות: אמא לאריאל , ניזון מהנקה בלבד בן שלושה וחצי שבועות האם זה בסדר שאריאל יונק פחות זמן מבעבר 10-20 דקות להנקה? האם הוא מקבל "חלב אחורי"? הוא עבר קפיצת גדילה בשבוע שעבר , האם זה אומר שהחלב שלי שיומני יותר?
היי שוב, כפי שציינתי קודם - המערכות משתפרות - כולל היכולת לאכול ביתר יעילות ולפחות זמן. אם את נותנת לו לסייפ בצד הראשון באמת עד שאת מרגישה שהוא שבע - ואז נותנת לו צד שני בתור קינוח אז אין כל חשש שהוא לא יקבל מכל הסוגים השונים של החלב שהוא צריך. ולרוב כל עוד עולים יפה במשקל ונינוחים אז סימן שתינוק מקבל מספיק. בברכה אלן