טעימות ראשונות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אמא לתינוק בן 4 חודשים מניקה בלילות וביום נותנת מטרנה כיוון שאין לי מספיק חלב, כרגע אני מעוניינת להתחיל לתת לו יקרות ולא יודעת כל כך כיצד ובמה להתחיל? אילו ירקות מומלים יותר תחונים בבלנדר או מרוסקים במזלג? ומה הכמות? אשמח לתשובה מיידית תודה מראש
שלום אלינור. זה עדיין מוקדם לתת מוצקים בתור ארוחות. תינוקות יכולים להתחיל לקבל כמויות של מוצקים החל רק מגיל 6 חודשים. אלה ההמלצות של הארגון הבריאות העולמי. כשכאן דברו על 4 חודישם - התכוונו אך ורק ל"טעימות". ולא יותר. בברכה אלן