אחסון חלב בשקיות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, במידה ואני שואבת ישר לתוך השקית ואז מאחסנת את השקית במקרר ובמהלך היום מוסיפה לאותה שקית ואז מקפיאה, זה בסדר או שבמקרר עדיף לשמור בבקבוק ואז להעביר לשקית ולהקפיא? תודה.
היי נטלי,\ אם השקיות מיועדות להקפאה אז הן צריכות להיות עמידות גם במקרר ואחר כך להקפיא. לא כל שקית בשוק הוא עמיד. המומלצות הן מדלה, רימיינד, אמדה ולא השקיות של פלייטקס. אפשר להזמין במחיר ממש מוזל ב-מ.מ.ש. www.mamash.org.il בברכה אלן