שינויים בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בתי בת ה-3 חודשים ניזונה מהנקה בלבד. עד לפני כמה ימים הכל התנהל כשורה כאשר היא אוכלת כל 3 שעות, 5 דקות מכל צד. היא עולה יפה מאוד במשקל. בימים האחרונים היא "עצבנית על הציצי" בהנקה בשעות היום. ההנקה נמשכת 4-5 דקות סה"כ והיא מתנתקת במשיכה מהשדיים באמצע ההנקה. בסיום ההנקה היא לא רגועה ועצבנית ולכן אני מציעה לה שוב לאכול לאחר מספר דקות - לרוב היא אוכלת עוד דקה ושוב זה נגמר בעצבים. אציין כי בשעות הלילה היא ממשיכה לקום כל 3 שעות ואוכלת "כרגיל" וברוגע... מה יכול לגרום לשינוי הזה? תודה מראש
היי שלי, זה נשמע כמו פטרייה על לשונה - קלאסי. כדאי לבדוק. אם אחרי דינה ולפני אוכל את רואה שיש לה שכבה לבנה על הלשון אחורנית (לא בקצה) אז זאת פטרייה ומאוד מפריעה בהנקה. בלילה הם יותר ישנונים לכן זה מפריע פחות. כדאי לבדוק - אם אכן יש - כדאי ללכת לרופא על מנת לקבל את הטיפול הראוי. בברכה אלן