זמני הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ילדתי לפני כחודשים ואני מניקה (כמעט מלא, משלבת לעיתים עם מטרנה), בשבועות הראשונים ינק בני כעשרים דקות בלבד (רק משד אחד) הוא נרדם ולא הצלחתי להעיר אותו ולהעביר אותו לשד השני, מכיוון שהוא עולה במשקל אני מניחה שהוא מקבל את מה שהוא צריך, בשבוע האחרון, זמני ההנקה עומדים על כ 10 דקות בלבד, כל האכלה שלו נמשכת 10 דקות בלבד גם ביום וגם בלילה. מה דעתך בעניין? האם הוא יכול לקבל את כמות החלב שהוא צריך ב- 10 דקות הנקה בלבד? ממתינה לתשובתך, תודה, רחלי
היי רחלי, אם הוא עולה יפה במשקל - נינוח ורגוע - מוציא 6-8 חיתןלים ספוגי שתן ויציאות סדירות אז אין כל חשש שהוא לא מקבל מספיק. רצוי להיניק משני הצדדים מסיבות שונות - גם שהוא יותר וגם לדאוג שאת מייצרת מספיק - אבל זה לא אומר שזה ממש חובה. יש מצב שבהמך תצטרכי לעבוד לשני צדדים אם לא יספיק שהוא יגדל אבל יש גם מצב שלא. אבל כדי להבטיח שהוא מקבל מספיק עליך לשקול אותו כל שבוע. בברכה אלן