האם נגמר החלב ?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ילדתי לפני כעשרה ימים. בהתחלה ניסיתי להניק (בשילוב עם סימיליאק) ואפילו לאחר מספר ימים התינוק התחיל לינוק יותר זמן ויצא מעט חלב. בשל נסיבות שונות, לא ניסיתי להניק כבר כמה ימים - כשבוע. הגודש בשדיים ירד ואין ממנו "טפטופים". האם זה אומר שאין יותר חלב או שאולי נסיון הנקה נוסף /שימוש במשאבה יעורר את החלב שוב? תודה מראש.
היי רותי, גירוי הוא מה שיחזיר את החלב. עד כה לא גירית מספיק וזה מה שמדרדר את אספקת החלב. תניקי - ותשאבי - בתדירות גבוהה ותראי שכמות החלב תגדל. כדאי להתייעץ עם יועצת הנקה מוסמכת כדי לבדוק את המוכנות ואת תוצאות היניקה של התינוק. זה יעזור לך אם תראי שהוא אוכל מספיק - כי לפעמים רק חוסר הביטחון יכול להטעות ולגרום לחוסר הנקה. בברכה אלן