הנקה, טעימות ותמ"ל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי אלן, בתי בת 4 חודשים. עד כה ינקה מלא. התחלנו עם טעימות (2 כפיות פעמיים ביום) והיא אכלה בהנאה קישוא, גזר, בטטה ואבוקדו. במקביל מקבלת בקבוק אחד של מטרנה ביום כהשלמה כיוון שחזרתי לעבודה ולא מצליחה לשאוב את כל מה שהיא צריכה. ביומיים האחרונים סובלת מעצירות וכשכבר יש לה קקי אז הוא משחתי ויבש וניכר שהילדה סובלת (סליחה על התיאור). מה דעתך? האם זה מהטעימות או מהמטרנה? תודה שירי
היי שירי, מתאים יותר שזה יהיה המטרנה. הוא פי כמה מכל המרכיבים שתינוק זקוק להם. הוא גם חלבון זר. טעימות של מוצקים - הם טריים וטבעיים כך שלא נראה לי סיבה שזה יגרום לעצירות. בברכה אלן