הפסקת הנקה לפני חצי שנה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הנקתי את בני השני אחרי שנה וחודש כיום הוא בן שנה וחצי ועדין החזה שלי גדול עם גודש מידי פעם ולאחר בידיקה מסתבר שיוצא לי חלב.האם זה טבעי? או שאני אמורה להילחץ מזה? מה עלי לעשות שהחזה לא יכאב ויפסיק לי החלב?
היי מימי, כדי לגמול ולהוריך את כמות החלב באופן הדרגתי צריכים לשאוב או להיניק מעט עד שבאמת לא מרגישות כאב בכלל. עכשיו אחרי כמה חודשים אנני בטוחה אם שאיבה תעזור. אפשר לנסות אם את ממש סובלת מגודש. לא רצוי להשאיר את השדיים במצב כזה. זה טבעי אגב שיהיה חלב במשך חודשים אחרי הפסקת ההנקה אז זה מעצמו לא מעורר דאגה. אבל גודש עדיין אחרי 6 חודשים כן קצת מוזר. תנסי לשאוב - לראות אם זה עוזר. אז לא לשאוב עד שאת מרגישה שוב שאת צריכה להקל. לאט לאט זה אמור להסתדר. בברכה אלן