שנת לילה ארוכה ללא הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בתי בת 3 חודשים ניזונה מהנקה בלבד. ביום יונקת כל שעתיים, עולה יפה במשקל. בשבוע האחרון החלה לישון לילה שלם (בין 6 ל 8 שעות רצוף), ללא הנקה. האם זה ישפיע לרעה על כמות החלב שלי או שבשלב זה כבר אין בעיה? האם זה תקין או שעליי להעיר אותה לאכול? תודה
היי אפרת, נדמה לי שכבר עניתי לך באיזה שהוא פורום אחר. בכל אופן כל עוד היא עולה יפה - מה טוב. הגוף מסדיר את עצמו לגבי הכמות של החלב שהוא מייצר. אם תרגישי גודש אז אפשר לשאוב קצת עד הקלה. לא צריכים להעיר אותה אם אכן יש עלייה מתמדת במשקל וטוב לה!! בברכה אלן