מצליחה לשאוב פחות...
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אלן, בני בן 8 חודשים,(אני עובדת משרה מלאה) אוכל כבר מוצקים,במעון נותנים לו בקבוק עם חלב שאוב. אני שואבת פעם אחת בעבודה ובבית הוא כמעט רק יונק. אני רואה כשאני שואבת שכמות החלב ירדה ממש-האם יש דרך להגביר שוב את כמות החלב? תודה (:
היי מרב, תשאבי יותר ויהיה לך יותר חלב. קשה בגיל זה להיניק יותר - אבל זה הרבה יותר אפקטיבי. בכל אופן, תשאבי עוד כמה מנות כאשר את בבית אם לא מתאפשר לך לשאוב יותר בעבודה. לא מספיק פעם ב-8 שעות כדי לשמור על תפוקה טובה. בהצלחה אלן