גודש בחזה ובבית שחי
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , ילדתי בבמזל טוב בן לפני 4 ימים יומיים אחרי הלידה היה לי גודש נוראי בחזה וכן בבית שחי של יד ימין שמתי כרוב וזה נרגע אולם היום חזר הגודש בבית שחי בלבד וזה כואב וקשה מאוד האם זה נורמאלי ?
לקריאה נוספת והעמקה
היי שרי, זאת תופעה ידועה. יש בלוטות בבית השחי שהם על מה שנקרא "קו החלב" בגוף האישה. זה יחלוף תוך מספר ימים - בינתיים דאגי להיניק משני הצדדים בכל הנקה - חוסר הנקה משני הצדדים בהתחלה יכול לגרום לגודש. אפשר לשים קומפרסים קרים להוריד נפיחות. זה לא חייב להיות כרוב. תנסי ותראי. מקוה שזה יסתדר! מזל טוב! אלן