תרופות בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 4 חודשים וניזון הנקה מלאה אני סובלת מהרפס וגינלי ומשתמשת בתרופה VALTREX. בזמן ההריון נטלתי תרופה זו פעמיים עם הופעת ההרפס. מאז הלידה לא הופיע ועכשיו יש תסמינים האם כמו בהריון מותר לי להשתמש בתרופה זו?
היי תמר, יש מרכזי מידע אודות תרופות בזמן ההריון והנקה. כדאי לך לבדוק שם אך למיטב ידיעתי תרופות שנלקחות ומותרות בהריון בהחלט מותרות בהנקה. התרופה מגיע ביתר קלות וריכוז יותר גבוה בהריון מאשר דרך החלב שלך לתינוק. ניתן בכל אופן לאמת את דבריי: 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 החלמה מהירה! אלן
תודה רבה אכן ביררתי והתרופה מותרת בהנקה. חן חן על תשובתך. :)