חלב-דחוף
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן ארבעה חודשים לפני כחודש חזרתי לעבודה והתחלתי לשלב סימלק והנקה היום לאחר כחודש נראה לי שנגמר החלב. אני מנסה להניק אך בני מושך את הראש לאחור, מנסה שוב ומתחיל לבכות. האם זהו סימן כי נגמר החלב. יש לציין שבלילות המשכתי בהתמדה להניק
היי רינת, יש 2 אלמנטים שמשפיעים על הסירוב לינוק לפי מה שאתי קולטת. 1. התרגלות לבקבוקים - לזרם אחר שהוא יותר מהיר 2. העדר גיורי לשדיים שזה בהחלט מפחית את הכמות החלב שאת מייצרת. פתרונות אם אכן את רוצה פתרון חוץ מהגמילה ההדרגתית - 1. לשאוב ולהשאיר חלב שלך במקום סימילאק 2. להיניק אותו בכל הזדמנות כשאת איתו - בבוקר, בצהרים, ערב, וגם שבתות לעבור להנקה מלאה. זה יעזור גם להגביר את התפוקה. בברכה אלן