ניקוי משאבה בין שאיבות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אמורה לחזור לעבודה בעוד שבועיים, 3 ימי עבודה של 8 שעות כ"א. כני יהיה בן 5.5 חודשים. אצטרך לשאוב ככל הנראה פעמיים במהלך יום עבודה. שאלתי היא איך לנקות (אם בכלל) את המשאבה על חלקיה בין שתי השאיבות ? אין לי כמובן דרך לסטריליזציה בעבודה ? האם רק במים ? בספוג עם סבון ? (הספוג לא סטרילי...)
הי מירית, בגיל הזה אין צורך ממש בסטריליזציה של הציוד אל יש צורך לדאוג שהציוד ממש נקי. זה אומר שאפשר לשטוף את הכל במים עם סגון ולאוורר. בהצלחה אלן