הנקה בתדירות נמוכה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתי בת שנה, אוכלת מוצקים והכל. עד לאחרונה הייתה יונקת בערך פעם ביום (כשחוזרת מהגן)לאחרונה זה קורה פעם ביומיים ויותר. האם הנקה של פעם ביומיים או יותר יעילה? (כמובן שזו הנקה לא לשם האכלה) האם זה יכול להזיק? אודה לתשובה.
שלום לך, כמובן שזה לא מזיק. ואם ציא רוצה עדיין לינוק זה עדיין מהווה עבורה מקור של חלב. החלב מזין כמו תמיד וחשוב שתינוקות בגילה עדיין מקבלים חלב. אם לא חלב אם אז מקורות של סידן. בגיל שנה הם עדיין לא אוכלים ממש כמו גדולים כי אין להם בדרך כלל שיניים. אז אם היא כבר נגמלת מההנקה דאגי שהיא כן מקבלת מכל אבות המזון בדרך אחרת. בהצלחה אלן