יציאות בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן שלום, בת שלי בת 4.5 חודשים אשר ניזונה מהנקה מלאה לא עשתה קקי ארבעה ימים. הילדה חיונית לגמרי אך אני מודאגת מהמצב. האם המצב תקין ועד כמה ימים בלי יציאות אין צורך להתערבות ומה עלי לעשות? תודה מראש ריקי
היי ריקי, אין לך מה לדאוג. כל עוד היא נינוחה ובריאה אז יש תינוקות שאפילו מוציאות פעם בשבוע עד 10 ימים. בין היועצות יצאה שאלה - מה הזמן הכי ארוך מהניסיון שלנו שתינוק לא הוציא - אחת ענתה 28 יום!! והכל היה תקין למרות שזה כבר מאוד נדיר בברכה אלן