חלב שהוקפא
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1.האם ניתן להפשיר חלב ששאבתי והוקפא בתוך שקית הנקה במיקרו רק להפשרה לא לחימום ולאחר מכן לחממו באמצעות מים חמים. 2.כמה זמן חלב קפוא ניתן להשאיר בחוץ בטמפ' חדר. 3. כמה זמן ניתן להשאיר חלב ששאבתי במקרר, האם גם הפיטמה של הבקבוק צריכה להיות אטומה במקרר.
הי אפרת, לא מומלץ לחמם חלב אם במיקרו. חלב שהופשר - ישמר מספר שעות (אין מספר מדוייק אם כי יש כמה גורמים משתנים) בחוץ. חלב נשמר במקרר מספר ימים. שוב תלוי ביעילות של המקרר - לגבי הפיטמה של הבקבוק או שמאחסנים ללא פיטמה או יש כיסוי שמתלבש על הפיטמה. אני לא מודעת על הנחיות ברורות בנדון - ולא חושבת שיש ממצאים מדעיים לגבי זה. ההגיון פועל יותר מהמדע. בברכה אלן