יונקת ופולטת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התינוקת שלי בת שבוע, והיא יונקת בדרך כלל כחצי שעה נכל צד ולא פולטת כמעט, ביממה האחרונה היא אוכלת כ5-10 דקות מכל צד, וכמעט תמיד פולטת הכל עדיין יש מעל 3 טיטולי צואה התופעה התחילה מאז התחיל הגודש בחזה אשמח אם תוכלי ליעץ לי האם היא אוכלת מספיק ולמה היא פולטת כ"כ הרבה
היי טליה, תינוקות פולטים כי המערכות עדיין לא משופשפות - חשדות וזה לוקח זמן עד שהכל מסתדר מבחינה מערכתית. אין מה לחשוש אם יש 6 חיתולים מלאי שתן ומספר יציאות ביממה. אם יש גודש , זה לא טוב - דאגי להיניק משני הצדדים בכל הנקה. כדאי להצטייד בספרון: "הנקה,להעניק מהרגע הראשון" מסביר הכל בצורה מדעית עם כל ההמלצות העדכניות. ניתן להזמין דרך מ.מ.ש. - שם יש גם קליניקה אם את צריכה עזרה ב-6 עיניים!! www.mamash.org.il בברכה אלן