גודש בשד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני כחודשיים אחרי הלידה, מניקה, היום פתאום הרגשתי התקשות מקומית באחת השדיים, השד עצמה אינה קשה (לא גודש), אך ישנו אזור מאוד קשה במישוש וגם כואב. אין לי חום או אודם מקומי. ברצוני לשאול אותך מה לעשות אני מעשה את האזור, מאוד כואב אך מעט משתפר בקשיחות, האם זה מצב דחוף מבחינה רפואית? עליי לגשת למיון, או שיש לך פתרון להציע לי כדי שלא תיווצר לי מסטיטיס. תודה רבה מראש, מחכה לתשובה בהקדם.
היי ליליה, אם את מיניקה רק מצד אחת כל הנקה עדיף להיניק משניהם. זה עוזר בהתרוקנות טובה יותר של השדיים. גם שינוי בתנוחה יכולה לעזור. לרוב זה לא מצב מעורר דאגה אם כי באמת כואב ורצוי להתפטר מהגוש או אזור הכואב. אם זה לא עובר לתוך ימים ספורים לאחר שינוי תנוחות אז כדאי ללכת לרופא לבדוק. בברכה אלן