מחזור והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת 7 וחצי חו', יונקת 4 פעמים ביום, מתוכן פעם אחת שאוב. פתאום החל דימומון.לא קיבלתי מאז הלידה. מה זה??? בכל מקרה, האם ממשיכים להיניק כרגיל אחרי שמקבלים מחזור?
היי ליטל, ממשיכים להיניק כרגיל. הוסת לא אמור בכלל להפריע להנקה. זה יכול להיות וסת ראשון. בהמשך תראי אם את ממשיכה לקבל. יש שמקבלות פעם ואז לא מקבלות - ואחרי כמה חודשים שוב מתחילות באופן סדיר לקבל. זה משתנה מאם לאם. אם יש שאלות עדיף לפנות לרופא נשים. בברכה אלן