תרופות בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ניתן לי ג'ל לטיפול חיצוני בנרתיק עקב זיהום אחרי הלידה הרופאה לא שאלה אותי אם הנני מניקה וכששבתי הביתה קראתי כי אין ליטול את התרופה אם אני מניקה .הג'ל נקרא זבידול ג'ל האם יתכן שהג'ל אינו מתאים להנקה ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, לא נראה לי שזה לא מתאים - וברוב התרופות כתוב שאסור להשתמש בזמן ההריון והנקה כדי לכסות את החברה מתביעות. אבל את יכולה לבדוק באחד המרכזים למידע על תרופות בזמן ההריון וההנקה: 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 בהצלחה אלן