לא מרגישה מלאות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן8.5 חד",מניקה+מוצקים. לאחרונה בזמן הנקת לילה לא מרגישה מלאות ,ובשד השני כבר אין טיפטופים. הוא כמובן בוכה וכשאני מעבירה לצד שני יונק מעט ושוב בוכה. מה פשר התופעה?? איך ניתן להחזיר את המצב לקדמותו? מודה מראש,
היי אילנה, אם לא שינית דבר - אז את אמורה לייור אותה כמות של חלב. כשמתחילים לתת מוצקים הם אמורים לבוא כתוספות להנקות ולא במקום - אם הורדת הנקות אז את באמת מייצרת פחות. לא צריכים טפטופים כדי לספק מספיק חלב. בגיל הזה כבר הגוף מזהה שאת צריכה ליצר XXX ומסתגל ומתאים את עצמו בלי שיהיה גודש או מלאות. זה בכלל לא אומר שאין לך מספיק. אולי הוא לא רוצה צד שני בלילה? זה גם יכול להיות מקור של עצבים. בברכה אלן