3 שאלות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שתי שאלות: 1. איך נפתרים מפטריה בשד? האם יש צורך ברופא ואיזה? 2. כיצד גומלים מהנקה? האם זה בסדר להניק כל 3 ימים עד שיגמר? 3. האם זה נכון שאם לא מניקים כל יום ויש גודש החלב הוא רעל לתינוק? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
היי סיון, לא ציינת את גיל התינוק. אז קשה לייעץ לגבי הגמילה. 1. רופא יכול לתת טיפול הולם לפטרייה. 2. שוב,תלוי בגיל אך זה אמור להיות ממש באופן הדרגתי ביותר. לא עניין של ימים אלא להתחיל עם ארוחה אחת בלבד - לדלג ולראות איך הגוף מסתגל. ברגע שיש גודש - יש לשאוב או להיניק. 3. לא נכון. חלב אם אף פעם לא הופך לרעל. בברכה אלן