האם אוכל להניק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני נמצאת בשבוע ה14 להריוני הראשון. עד כה איני מבחינה בשינויים משמעותיים בשדיים (למעט מעט גודש ורגישות קלה למגע). האם תהיה לי בעיה להניק בעתיד? האם יש מה לעשות הנדון? בתודה ויום טוב
היי דנה, זה עוד מוקדם. אם היתה לך התפתחות תקינה של השדיים בזמן ההתבגרות - אז לא צפויות לך בעיות בהנקה. אפשר ללכת בחודש ה-7-8 למפגש הכנה לקראת ההנקה כדי ללמוד את הסימנים של הנקה מוצלחת ואיך למנוע קשיים התחלתיים. יש ל-עמותת מ.מ.ש. ספרון: "הנקה-להעניק מהרגע הראשון" שמאוד עוזר לסנן דעות סותרות - מביא את ההמלצות הכי עדכניות וממש הא-ב של ההנקה. ניתן להזמין דרך מ.מ.ש. 03-647-2411 או דרך האתר: www.mamash.org.il בהצלחה!! אלן