מרווחים בין הנקות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת השבועיים יכולה לא לינוק לפעמים 5 שעות ואז לינוק שעה האם הענין נורמטיבי לגילה האם יש מקסימום שעות שעל תינוק בגיל הזה להיות ללא אוכל או שהענין נתון לקצב אותו התינוק מכתיב?
היי אמא, אצל כל תינוק זה משתנה. מה שחשוב הוא שהיא מוציאה הרבה פיפי ויציאות ביממה, היא רגועה ונינוחה ועולה יפה במשקל. אם יש חשש אז כדאי לשקול אותה אבל השקילה צריכה להיות מאותו משקל בדיוק איפה שנשקלה קודם אחרת יש הבדללים בין משקלים. לרוב, תינוקות יכולים לאכול כל היום אבל פעם ביום לעשות רווח יותר ארוך - אפילו 5 שעות. כל עוד היא משתינה ורואים שהיא עולה יפה אז אין מה לדאוג. מציעה לתקני את הספרון-"הנקה-להעניק מהרגע הראשון" מסביר הכל ומסנן הרבה דעות סותרות. ניתן להש'יג ב-מ.מ.ש.-03-6472411 אם עדיין לא שקלת אותה אז כדאי לעשות את זה כמה שיותר מהר - בטיפת חלב - כדי לחזור כעבור 3 ימים אם את לא בטוחה אם אכן היא אוכלת מספיק. בברכה אלן